Subject: RE: Tervishoiukulud 2024
From: "Ravimiamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Marika Inno" <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Jun 2025 14:01:56 +0300

Teie: 10.06.2025 nr 5-5/262

Meie: 30.06.2025 nr JUH-7/3036-2

Tere

Edastan täidetud tabeli.

Heade soovidega

Kärolin Jenas
Ravimiamet
arendus- ja haldusosakonna dokumendihalduse spetsialist

Telefon 737 4140
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Nooruse 1
50411 Tartu
 <http://www.ravimiamet.ee/> www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.
This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and 
privileged information.  If you are not the intended recipient, please 
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently 
deleting what you have received. Any dissemination or use of this 
information by a third person without permission is prohibited and may be 
illegal.

From: Tervise Arengu Instituut <[email-masked]>
Sent: Tuesday, June 10, 2025 10:40 AM
To: Ravimiamet <[email-masked]>
Subject: Tervishoiukulud 2024

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Saadame teile täitmiseks digitaalselt allkirjastatud 2024. aasta 
tervishoiukulude aruande.

Parimate soovidega

Marika Inno
vanemanalüütik
Tervise Arengu Instituut